I denne uge (uge 6) har jeg passet Instagramkontoen @medpaaarbejde og selvfølgelig også brugt tagget #piafrakommunen
Det har været både sjovt og lærerigt at skulle instagramme min hverdag. Det har gjort mig bevidst om, hvor mange forskellige opgaver og funktioner, jeg har som digital kommunikatør. Samtidig er jeg blevet mere opmærksom på, hvordan man helt lavpraktisk kan lave employee advocacy og brande både sig selv og ikke mindst sin arbejdsplads.
I denne uge har jeg bl.a. læst de netop vedtagne beredskabsplaner, arbejdet med databehandleraftaler – og det er omfattende når man både er webmaster, intranet-administrator og ansvarlig for kommunens sociale medier -, lavet procesplan for den forestående APV, været bindeled med den interne IT-afdeling og hjemmesideleverandørens udviklere i Ukraine, holdt opstarts-workshop om et chat-bot projekt med gode folk fra Venzo, været til inspirationsmøde om Google og Facebooks algoritmer hos Peytz & Co, lavet mikro-videoer til facebook og udsendt kommunens ugentlige nyhedsbrev.
De næste uger og dage vil jeg folde nogle af opgaverne lidt mere ud her på bloggen. Så følg med, det bliver sjovt!
Har du lyst til at vide mere om, hvad jeg laver, så smid en kommentar eller send mig en mail.